30 november 2009

Nämen titta, en fitta!


Vi sitter och ska precis äta kakofonimiddag hos syrran.
Så tittar jag upp och ser det här.
Studerar den ett ögoblick och så ser jag- det är ju en fitta.
Men kolla fittan, varför har du en sån där bild där?
-Vadå fitta, det är en blomma, säger syrran smått stött. Den är från Ikea lägger hon till. Som om det skulle ha nån relevans i det hela.
- Men gud så äckligt, nu kan jag inte äta. Nu ser jag bara den där stora fittan överallt.
-Ameh, vartdå var är den, säger syster demonstrativt och reser sig upp.
och likt en fröken framför svarta tavlan står hon och pekar med fingret (rakt in i fittan!)
Näe, jag ser inget säger hon till slut.
- Men kolla där skriker jag och pekar med hårda pekarfingret.
Syrran står nu och synar tavlan.
Och så utbrister hon: JAMEN DÄR! Och pekar OVANFÖR fittan! Vaddå finns det en till????
Och plötligt får syrran luft och eldar på utav satan, pekar och härjar och är jättenöjd över att hon hittat FITTAN.
Men nu är det så att det finns TVÅ FITTOR. En med rött krull längst fram i bilden. Och en till med rött krull PLUS BRUNT RUMPSKÄGG!
Nämmen vaffaahan.
- Men härrekuu, du har en tavla med TVÅ FITTOR. Just där, mitt framför matbordet. Och här ska man sitta och äta.
-Jag ser bara fittor överallt, jag vill inte äta, piper jag.
- Men LÄGG AV, mullrar syrran, med en hotfull röst som bara hon kan få till (trots det änglalika ansiktet)
Jag lägger av. Och äter under tystnad.
Och tittar inte upp en enda gång igen.

7 kommentarer:

Mot toppform sa...

Hahahahaaaaa!!!!!! Underbart, skrattar så jag trillar av stolen! Du är för jävla rolig du :D

Anonym sa...

LOL!!!! tack för nu har skrattmusklerna fått dagens träning.
/Mia

oumberligating sa...

Äntligen en människa som ser saker som det verkligen är......har visat på liknande saker flera gånger på min blogg under två års tid........inte fått något gehör alls....eller det har jag fått, men då har man fått "skit" för att jag är en djäkla snuskhummer!
Personligen så tycker jag synd om dem som inte kan konsten att se saker för vad de egentligen är!
Inte fan valde Kamprad och hans polare den där bilden förinte inte!
Ett gott skratt i natten blev det i vilket fall som helst!
Nu har jag knökat in mig som din 41:a följare....
Kram ifrån Oumberlige Peter!

oumberligating sa...

PS: Du säger att du ser två....jag ser tre stycken på bilden....(ler)
Uppvuxen med ett gäng storebröder så det kan bero på att man blev lite "skadad! av viss litteratur redan som liten.......

Anne sa...

Peter, du är för rolig du!!!

Marie Söderberg sa...

hahahaha precis SÅ är det ..hahaha

https://sextoysonlinestore.com sa...

Rekommenderar Kamagra för orgasm! Kamagra ger kraftfull erektion och sköna sexuella upplevelser! Potensproblem är idag ett mycket vanligt symptom.

Relationer lider ofta när den ena sexuella partner har potensproblem och erektionsproblem. Det sägs att över 60% av män upplever problem med potensen.

Många män med potensproblem upplever sexuella problem att deras sexlust minskar eller försvinner. Det är även vanligt att utlösningen blir fördröjd eller

uteblir. Kamagra är idag den bästa behandlingsmetoden mot potensproblem. De underlättar blodflödet till penis så att ett naturligt stånd uppnås.

Intimleksaker.com säljer billiga Potensmedel men tummar aldrig på kvaliten. Intimleksaker.com saluför endast mediciner som är medicinskt godkända och direkt

från tillverkaren. Lider du av Potensproblem, Erektionsproblem, Impotens och tycker det är pinsamt att gå till läkaren och apoteket har för höga priser? Då kan

du vända dig till Intimleksaker.com för att få bättre erektion. Du får Potensmedel, Sexuella Hjälpmedel, Sexualmedicin, Sexlust, Sexmedel, Sexhjälpmedel,

Lusthöjande, Potensmedicin, Potenspiller, Sexpiller, Sexhjälp. Intimleksaker.com hjälper dig med det mesta i Potens väg för att kunna genomföra samlag.